14 septembris

Drīz jau 14 septembris, mana dzimšanas diena un arī diena kad pirms viena gada iesniedzu papīrus lai kļūtu darbonis pašnodarbināto jomā. Un tā nu radās šis viss kas tagad ir. Neesmu apstājies ar gravējumiem stiklā un ceru drīzumā iepriecināt ar ko jaunu no manas puses. Jā, visu laiku solu ka būs, būs, būs.......  Bet ar to laiku jau kā ir tā ir, tāpēc mazliet pacietības :)  Bet vienu jaunumu jau esat redzējuši pie kura ar pašlaik strādāju - skrimshaw ( http://gravejumi.blogspot.com/2011/08/pirmais-scrimshaw-meginajums.html )
Šis gads man ir bijis raibs un pozitīvs, daudz ko esmu mācījies, darījies. Un ar smaidu tik uz priekšu esmu turējis kursu.
Pārāk daudz ir sadomāts uz tuvāko laiku, bet atliek cerība ka vismaz daļai pietika laiks.
Bet galvenais jau ir nepacelt rokas un tikai uz priekšu ar kaujas saucieniem uz lūpām.
Brālim fotoaparāts ar aizdots, meitiņai uz 1 septembri, tāpēc no jauniem foto ar nekā pašlaik naf, bet kā sacīt jāsaka, upurējos labam mērķim.
Tāpēc novēlu Jums un man veiksmi un lai viss iecerētais izdodas!

Komentāri